Garanti & FAQ
Tilfredshedsgaranti
Glad eller gratis
Hos Scanlabour bygger vores succes på dygtige og effektive vikarer samt tilfredse arbejdsgivere, der vender tilbage til os, når de har brug for hjælp igen. Derfor er det afgørende for os, at både vores kunder og vikarer er tilfredse – uanset om det gælder løn, arbejdsopgaver eller den behandling, de oplever på arbejdspladsen.
Vi overholder naturligvis alle gældende regler om arbejdstider og tilbyder en løn, der ligger over branchens standard. Det gør vi, fordi kvalitet kræver en investering, og det afspejler sig i den løn, vi giver vores vikarer.
Tilfredshedsgaranti – Glad eller Gratis
Som de eneste i branchen tilbyder Scanlabour en unik tilfredshedsgaranti:
Hvis du ikke er tilfreds med vikarens arbejde, eller hvis kompetencerne ikke lever op til dine forventninger, vil du blive modregnet – eller du skal ikke betale for vikarens arbejde.


Ofte stillede spørgsmål
Få svar på nogle af de mest stillede spørgsmål
- Alle vikarer er screenet mht. oplysninger og kompetencer mv. og har afleveret CPR-nummer.
- Vi betaler og behandler alle vikarer ens – uanset køn og nationalitet.
- Aftaleperioden er pr. løbende uge. Ønsker du at beholde samme vikar, kan vi aftale en længere fast periode.
- Du kan bestille vikaren helt ned til 3 dage før start. Men tjek os, måske kan vi klare det endnu hurtigere.
- Vikaren kan opsiges med en uges varsel.
- Svarer vikarens kompetencer og arbejdsindsats ikke til dine forventninger, skal du ikke betale.
- Vikarerne registrerer timerne i vores system, som du har adgang til.
- Betalingsbetingelser: Vi fakturerer hver mandag med 7 dages betalingsfrist.
- Vi står for alt papirarbejde – dvs. skat, udbetaling af løn, feriepenge, overarbejde m.m.
Har du andre spørgsmål, så kontakt os endelig!